• מחיר טוב
  • חדש
3 ד קריקטורה 6 יחידות ענק עצי קיר מדבקת ציפורים ופרח קיר מדבקות נשלף ירוק עץ סניף קליפת מקל קיר תפאורה

3 ד קריקטורה 6 יחידות ענק עצי קיר מדבקת ציפורים ופרח קיר מדבקות נשלף ירוק עץ סניף קליפת מקל קיר תפאורה

 
ILS 11.99

זמינות
בצורה נגישה

קל לקלף ומקל : את עץ קיר מדבקות יכול להיות מיושם על רוב חלק, שטוח, יבש ונקי משטחים, אשר הם מאוד קל להדביק או להסיר; רק לקלף אותם, ואז להדביק למקומות שאתה רוצה; ללא שאריות שמאל מאחורי, ואלה מדבקות יכול להישאר במשך זמן רב בלי ליפול.לא מתאים מלוכלך או משטח מחוספס. חומר : חומר פוליוויניל כלוריד לא רעיל, שמירה על איכות הסביבה.הוסף קישוט ללא צבע. הביאו כל כך הרבה אהבה, אושר כמו גם מחמאות מהאורחים שלכם. בואו עם 6 גיליונות של 12 אינץ 'על 18 אינץ', וגודל הגימור הוא : 50 אינץ 'על 48 אינץ'. איכות גבוהה שעוצבה על ידי המאיירים של ביורי – כל המדבקות שלנו מעוצבות בקפידה על ידי צוות האמנים המוכשרים שלנו ומיוצרות באיכות הגבוהה ביותר במחירים נוחים. וודא שמשטח הקיר חלק, נקי, יבש ונטול אבק.כאשר הסרת את קיר מדבקה, אתה יכול להשתמש במייבש שיער כדי לחמם את דבק, ולאחר מכן להשתמש בסכין כדי להרים את פינה של מדבקת בעדינות ולקלף אותו לאט.בגלל שיטת האריזה היא גליל, אתה יכול להתפתח ולשטח את המדבקה לאחר קבלתה, ולהניח עליה משהו כדי לשמור עליה שטוחה לזמן מה שיקל עליך להידבק. אם אתה לא מרוצה עם הרכישה שלך או יש בעיות על התקנה, אנא אל תהסס לפנות אלינו ואנחנו נשיב ולעזור לפתור בעיות בתוך 24 שעות. מפרט : חומר : ויניל צבע : ססגוניות חבילה : כולל 6 חתיכה של גיליונות כל גיליון גודל : 12 אינץ על 18 אינץ את מידות של גימור גודל הם בתמונה. (לעיון בלבד) תכונות : 1.קל ליישום, נשלף, עמיד, לחץ התנגדות, הלם התנגדות, עמיד למים. 2.It יכול להיות מיושם על כל חלק , נקי ויבש משטח של קירות, אריחים, זכוכית, ריהוט, וכו'. לא מתאים מלוכלך או משטח מחוספס. 3.נשלף, ניתן למיקום מחדש מבלי להשאיר סימנים ושאריות דביקות. רק לקלף זה עדין קיר מדבקות מהגיבוי, ולתקוע אותו על קיר. הוראות : - לבחור חלק, נקי ויבש משטח. קלף את המדבקות מהגיליון בזה אחר זה. - לקלף את מדבקת מהגיליון ובזהירות להדביק אותו על פני השטח של הבחירה שלך כדי להיות מעוטר. אתה יכול לבצע את השלבים בתמונה, או שאתה יכול לתפור תמונות בהתאם להעדפותיך. -אם מסיבה כלשהי אתה לבחור כדי להסיר מדבקות שלך, הם יכולים להיות הרים וקילף משם בקלות, מבלי להשאיר שאריות או דביק בלגן וללא הצורך לשפץ! אנא הערה : 1.להבטיח את פני השטח הוא חלק, לא מקל על מחוספס או משטח אחיד. 2.לבחור את מקום אתה רוצה להחיל, לנקות את אפר ושומן, לשמור אותו יבש ונקי. 3.בשל מדידה ידנית, טעות מדידה של 1-3 סנטימטר מותר בטווח הנורמלי. 4.בשל גורמים כגון אפקטים של תאורה והגדרות הבהירות / ניגודיות של הצג, גוון הצבע של תמונות האתר ופריטים בפועל עשוי להיות שונה מעט. תודה על ההבנה שלך!.


מאפיינים עיקריים

Material:
PVC/Vinyl
Color:
Multicolor
Package:
Including 6 piece of sheets
Each Sheet Size:
12inch x 18inch
The dimensions of finish size are in the picture. (for reference only):
Features:
1.Easy to apply, removable, durable, pressure resistance, shock resistance, waterproof.:
2.It can be applied to any smooth , clean and dry surface of walls, tiles, glass, furniture, etc. NOT suitable for dirty or rough surface.:
3.Removable, Repositionable without leaving marks & sticky residue. Just peel this delicate wall decal from the backing, and stick it on the wall.:
Instructions:
-Choose a smooth, clean and dry surface. Peel the stickers from the sheet one by one.:
-Peel off the sticker from the sheet and carefully paste it on the surface of your choice to be decorated. You can follow the steps in the picture, or you can stitch pictures according to your preferences.:
-If for any reason you choose to remove your decals, they can be lifted and peeled away easily, without leaving any residue or sticky mess and without the need for redecorating! :
Please Note:
1.Ensure the surface is smooth, do not stick on the rough or uneven surface.:
2.Choose the place you want to apply, clean up the ash and grease, keep it dry and clean.:
3.Due to manual measurement, a measurement error of 1-3cm is allowed within the normal range.:
4.Due to factors such as lighting effects and the brightness/contrast settings of the monitor, the color tone of the website photos and actual items may be slightly different. Thanks for your understanding!:

קונים אוהבים גם